0

Utskrift av samtalen til oppfølging

Etter at samtalen med den besøkende er gjennomført har KeyChat en innebygget funksjon for å sende en uskrift av samtalen til deres interne system for oppfølging. Dette velges under valget «Integrations» under KeyChat administrasjonspanelet.

KeyChat støtter en rekke markedsledende CRM-systemer rett ut av boksen. Dersom systemet deres ikke ligger i listen kan KeyChats API benyttes. KeyChat poster da utskriften av samtalen på en valgfri url i xml-format. Deres utviklere kan da enkelt ta de ulike feltene i samtaleloggen og opprette en sak til oppfølging deres system.

PS: Dersom dere ikke har et eget system for oppfølging av besøkende kan utskriften sendes automatisk til dere på en e-post.

Lykke til og ta gjerne kontakt med oss om vi kan bistå på noen måte!

Screenshot_23.04.13_12_50.pngScreenshot_23.04.13_12_55.png

0 kommentarer

Logg på for å legge inn en kommentar.